среда, 26 октября 2016 г.

Навчання грамоти. Читання.

Тема. Звуки [т], [т], позначення їх буквою Т («те»). Читання складів, слів, речень.
Мета: ознайомити учнів з буквою Т («те»), удосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; розвивати зв’язне мовлення учнів, фонематичний слух; виховувати любов до природи.
Обладнання: малюнок дівчинки-сніжинки, малюнок тигра, слова-сніжинки, малюнки птахів, картки з буквами і складами.
Тип уроку: засвоєння нових знань, урок-зустріч.
 Хід уроку

I.                   Організаційний момент.
Кружляє ніжно білий пух,
Міняє зайчик свій кожух,
Вдягає лиска рукавички,
Співають весело синички,
Ведмідь в барлозі вже дріма.
Яка пора, скажіть ?
II.                Повідомлення теми і завдання уроку.
-         Сьогодні до нас завітала незвичайна гостя. Якщо хочете дізнатися хто вона, уважно послухайте загадку.
Ніжна зірка сніжно – біла
На рукав згори злетіла.
Як внесла її сюди
Стала краплею води.
Наша сніжинка не може розтанути, бо це казкова дівчинка-сніжинка. Вона завітала до нас, щоб дізнатися чого ви навчилися, що вже знаєте. 
III.             Актуалізація опорних знань.
1.     Скарби народної мудрості. Доповни приказки.
Грудень рік кінчає, а зиму…
Держись Хома, іде …
Сонце блищить, а мороз …
Взимку сонце світить та …
Біліша зима-зеленіше …
2.     Полювання.
Тато-тигр, тигриця-мама.
Тихо ходять чагарями.
Тигреня ричати вчиться
Тигра всякий звір боїться.
-         Який звук повторюється найчастіше?
3.     Звукова модель слова.
-         Сніжинки-це доньки зими. Їх у неї багато-багато. Назлітаються вони і вкриють землю білою скатертиною. На що схожі сніжинки? Опускаючись на землю, сніжинки кружляють і , здається, що вони виконують свій танок. Побудуємо звукову модель цього слова.
4.     Знайди пару. (Учні знаходять до запропонованих слів їх звукову модель).
5.     Чистомовка.
Та-та-та-яка виросла капуста.
То-то-то-у Христини намисто.
Ти-ти-ти- весело граються діти.
Ат-ат-ат- тато купив фотоапарат.
От-от-от-у зоопарку бегемот.
Ит-ит-ит-у клітинку зошит.
Утворення і читання складів.

Фізкультхвилинка. Танок сніжинок.

IV.            Закріплення отриманих знань.
1.     Читання слів-сніжинок.
2.     Бесіда про птахів. Утворення нових слів зі слова «ластівка». Читання утворених слів.
3.     Утвори речення (На дошці в довільному порядку розташовані слова. Потрібно утворити з них речення).
У лісі живуть дикі тварини.

V.               Підсумок уроку.
Сніжинка побачила,
Як ви гарно працювали.
І багато чого дізналися.
А щоб урок підсумувати
Треба правильне твердження вибирати.
1.     Назви зимових місяців:
-         грудень, січень, лютий;
-         грудень, листопад, лютий.
2.     Падає сніг. Скажи одним словом:
-         листопад;
-         снігопад
3.     Закінчи зимову прикмету. Багато снігу
-         багато діла;

-         багато хліба

Комментариев нет:

Отправить комментарий